Poglavitne značilnosti učbenikov za kemijo v osnovni šoli:
- Vsebine, ki so v skladu z učnim načrtom opredeljene kot izbirna znanja, so posebej označene.
- Na koncu vsakega poglavja je povzetek obravnavane snovi, ki mu sledi večje število vprašanj za preverjanje in utrjevanje znanja.
- Na koncu učbenika je slovarček, s katerim si lahko učenci hitro pomagajo pri razumevanju pojmov.
- Na vsaki strani so posebej navedeni ključni pojmi. Pomembni pojmi in ugotovitve so predstavljeni v obliki vprašanj in odgovorov. Na zaključku vsakega tematskega sklopa so izpisana bistvena spoznanja.
- Večina besedila je urejena v dveh stolpcih; v glavnem stolpcu je razloženo bistvo obravnavane snovi, v stranskem stolpcu pa se nahajajo zanimivosti, opombe in večina slikovnega gradiva. Besedilo je napisano v preprostem in razumljivem jeziku, zahtevnejši pojmi pa so posebej pojasnjeni.
- Posebna pozornost je namenjena povezovanju kemije z vsakdanjim življenjem. Velik poudarek je na vizualizaciji delcev. Mnoge snovi so predstavljene s krogličnimi oz. kalotnimi modeli. Precej je fotografij in drugega slikovnega gradiva.
V prodaji je tudi pripadajoči DELOVNI ZVEZEK.