V učbeniku so vsi zgledi rešeni. Zasnovani so problemsko. V reševanje pritegnejo tudi učenca. Podkrepljeni so z metodično-didaktičnimi in strokovnimi navodili, ponazorili, razlagami, utemeljitvami ipd.
Naloge za vajo so označene s posebnim simbolom in jih učenci rešujejo v zvezek, na tablo ipd.
Nekatere vsebine in naloge so označene z utežjo (simbolom, ki pomeni višjo težavnost) in so namenjene sposobnejšim in hitrejšim učencem (diferenciacija, dodatni pouk, nadarjeni učenci).
Rešitve nalog učbenika so v obliki snopiča samostojna priloga k učbeniku. Ponujajo takojšnjo in sprotno povratno informacijo o pravilnosti rešitev oziroma napredku učencev. Kot samostojna snopiča pa ju je možno tudi odstraniti iz učnega procesa in omejiti na občasno uporabo.
Učbenik je potrdil za uporabo v 5. razredu devetletne osnovne šole Strokovni svet RS za splošno izobraževanje.
V prodaji tudi Matematika za radovedneže 5 – DELOVNI ZVEZEK!
Veljavnost: potrjeno vsaj do potrditve novega učnega načrta za matematiko (po vsej verjetnosti torej vsaj do vključno šolskega leta 2026/27)
Kazalo:
- To že znam
- Denar
- Števila do milijona
- Številski izrazi
- Enačbe in neenačbe
- Geometrijski elementi
- Simetrija in vzorci
- Seštevanje in odštevanje do milijona
- Množenje
- Merjenje dolžine
- Liki in telesa
- Deljenje
- Deli celote
- Merjenje
- Telesa
- Množice
- Števila, večja od milijona
- Obdelava podatkov
- Uporabimo znanje
Pomembne prednosti kompleta Matematika za radovedneže so:
- dovolj kakovosten izbor nalog za vse učence, saj naloge vključujejo minimalne, temeljne in zahtevnejše standarde,
- učitelju-ici je dana možnost izbora nalog za notranjo diferenciacijo,
- rešene naloge v učbeniku so zasnovane tako, da jih učitelj-ica lahko vključi v fazo obravnave nove snovi in do ugotovitev pridejo učenci po predlaganih ustreznih metodičnih postopkih,
- pripravljene naloge za ure fleksibilne diferenciacije,
- problemsko zasnovane naloge,
- naloge so zasnovane problemsko (problemski pouk)
- oblikovna in ilustrativna podoba matematike je pestra, zanimiva in prijazna, tako da lahko učenci resnično vzljubijo matematiko.