Vsebuje naloge, ki so namenjene klasičnim oblikam utrjevanja, in naloge, ki so primerne za utrjevanje v treh nivojskih skupinah, kar predvideva Pravilnik o nivojskem pouku.
V 1. skupini bodo reševali naloge manj uspešni učenci. V 2. skupini bodo reševali naloge povprečni učenci. V 3. skupini bodo reševali naloge sposobnejši učenci. Učencem so omogočeni prehodi z nivoja na nivo.
Odlika delovnega zvezka je tudi ta, da učenec vanj neposredno piše in je lahko uporaben za domače delo ter dopolnilni in dodatni pouk.
K delovnemu zvezku so v posebnem snopiču dodane rešitve, ki omogočajo učencem, učiteljem in staršem sprotno informacijo o pravilnosti reševanja. Sprotna povratna informacija učence motivira za nadaljno delo in prehod na višji nivo.
Posebnost na našem trgu je priloga delovnemu zvezku »Da ne pozabim«. Gre za tanki zvezek, ki vsebuje kratke povzetke najpomembnejših znanj posameznih sklopov. S priloženimi nalogami učeni utrdijo, ponovijo ali preverijo znanja vsebinskega sklopa pred šolskimi preizkusi znanja ali pred izvedbo nacionalnega preverjanja znanja tako v 6. kot v 9. razredu.
Avtorji se zavedamo, da učenci uporabljajo v glavnem učbenike iz učbeniškega sklada, le tako so jim najpomembnejši povzetki vedno na razpolago.
V prodaji tudi Matematika za radovedneže 6 – UČBENIK!
Kazalo:
- Naravna števila
- Enačbe in neenačbe
- Geometrijski elementi
- Ulomki in decimalni zapis
- Merjenje
- Računamo z decimalnimi števili
- Lik in telesa. Prostornina
- Krog in kot
- Izrazi z decimalnimi števili
- Zbiranje in predstavitev podatkov
- Matematični izzivi
Pomembne prednosti kompleta Matematika za radovedneže so:
- kvalitetno didaktično in metodično posredovana znanja v učbeniku,
- možnosti individualnega učenja in poučevanja,
- velika izbira primerov in nalog za diferenciacijo tako v učbeniku kot v delovnem zvezku,
- poudarek sistematičnem razvoju algebrskih struktur,
- povezovanje znanja z življenjskimi primeri,
- zbirka »Da ne pozabim«, ki omogoča trajnost utrjevanja in preverjanja,
- pestrost in raznovrstnost primerov in nalog, ki omogočajo učencem pridobivanje izkušenj na različnih taksonomskih ravneh,
- podpora učiteljem pri načrtovanju pouka z uporabo priročnika in pripravljenih nalog posameznih sklopov.