Učbenik je potrjen s strani Strokovnega sveta za splošno izobraževanje RS. Celotno gradivo je v skladu z veljavnim učnim načrtom, hkrati pa sledi sodobnim trendom in pristopom k poučevanju, predvsem individualizaciji pouka in pridobivanju ustreznih kompetenc.
Za pristop do učencev, do učne snovi in do načina poučevanja potrebujemo učbenik, ki bo:
- ustrezal predpisanemu učnemu načrtu,
- razumljiv in primeren otrokovim sposobnostim.
Slednje smo uresničili tako, da smo razlago učne snovi ter naloge za utrjevanje in vajo razčlenili in razdelili v tri skupine (tri zahtevnostne stopnje).
V 1. skupini smo učno snov razložili na minimalnem in temeljnem nivoju. Razlagi smo dodali še zglede reševanja nalog in naloge za vajo. Učenci, ki zmorejo več, bodo nadaljevali na nivoju 2. skupine, s tem razširili temeljne učne cilje in utrdili učno snov z zastavljenimi nalogami. Učenec, ki bo v 3. skupini, bo potreboval manj časa za osvojitev minimalnih in temeljnih ciljev prvih dveh skupin, zato bo lahko z znanji in nalogami 3. skupine svoje znanje poglobil in razširil.
Delo po posameznih skupinah je označeno z različnimi barvami, značilnimi za posamezno skupino.
Ob pojasnjevanju matematičnih dejstev, postopkov in vsebin smo upoštevali dolgoletne izkušnje, pridobljene med delom z učenci.
Vabimo vas, učitelji in učenci, da posežete po učbeniku in z njegovo pomočjo odkrivate matematiko.
V prodaji tudi Matematika za radovedneže 9 – DELOVNI ZVEZEK!
Veljavnost: potrjeno vsaj do potrditve novega učnega načrta za matematiko (po vsej verjetnosti torej vsaj do vključno šolskega leta 2026/27)
Kazalo:
- Izrazi
- Enačbe
- Medsebojna lega geometrijskih elementov
- Koordinatna ravnina, linearna funkcija
- Premo in obratno sorazmerje
- Podobnost
- Prizma, valj
- Piramida, stožec, krogla
- Obdelava podatkov
- Izzivi, Tabele
Pomembne prednosti kompleta Matematika za radovedneže so:
- dovolj kakovosten izbor nalog za vse učence, saj naloge vključujejo minimalne, temeljne in zahtevnejše standarde,
- učitelju-ici je dana možnost izbora nalog za notranjo diferenciacijo,
- rešene naloge v učbeniku so zasnovane tako, da jih učitelj-ica lahko vključi v fazo obravnave nove snovi in do
- ugotovitev pridejo učenci po predlaganih ustreznih metodičnih postopkih,
- pripravljene naloge za ure fleksibilne diferenciacije,
- problemsko zasnovane naloge,
- naloge so zasnovane problemsko (problemski pouk)
- oblikovna in ilustrativna podoba matematike je pestra, zanimiva in prijazna, tako da lahko učenci resnično vzljubijo matematiko.