Tankočutno je avtorica posebej nagovorila tudi starše in učitelje, ki motnjo pozornosti in aktivnosti prepoznavajo pri sebi.
Mnogim bralcem, pa bo zanimiva predstavitev nekaterih manj poznanih in uporabljanih pedagoških metod, pristopov in treningov, ki jih lahko uporabimo kot dopolnilne ali podporne elemente v procesu nudenja pomoči in v katerih se je avtorica tudi sama posebej izobrazila.
Knjižica je nadaljevanje knjižice mag. Leonide Rotvejn Pajič: Hiperaktiven, nemiren ali samo živahen otrok? ter predstavlja poglobljen prispevek k razumevanju in oblikovanju varnega, podpornega okolja, ki spodbuja celosten razvoj in vzpostavlja samokontrolo.
Starše spodbuja k razumevanju otrokovih težav ter jih seznanja z raznolikimi načini pomoči. Učitelje in svetovalne delavce, ki se vsakodnevno srečujejo z vzgojnimi in učnimi izzivi populacije oseb s posebnimi potrebami, v kateri sobivajo tudi otroci z motnjo pozornosti in aktivnosti, vabi, da se vživijo v svet otrok, ki so jim zaupani in ravnajo proaktivno in svetovalno.