Avtorica se z uporabo kvantitativne metode osredotoča na razumevanje, kako medijske objave vplivajo na ozaveščenost javnosti o teh ključnih globalnih ciljih. Raziskava razkriva, da je bil cilj “Partnerstvo za doseganje ciljev trajnostnega razvoja” v medijih najpogosteje izpostavljen. Z analizo pridobljenih podatkov ugotavlja povezavo med starostjo anketirancev in njihovo ozaveščenostjo, medtem ko izobrazba ni imela večjega vpliva. Knjiga ponuja tudi predloge za izboljšanje medijske pokritosti ter priporoča ciljano ozaveščanje glede na starostne skupine.
Mnenja o knjigi:
Znanstvena monografija Gabrijele Cojzer Trajnostni razvoj v Sloveniji: analiza medijskih objav in vpliv le-teh na ozaveščenost javnosti obravnava zelo aktualno tematiko ciljev trajnostnega razvoja ter medijske pokritosti le-tega. Trajnostni razvoj temelji na medsebojni prepletenosti treh soodvisnih konceptov: družbenega, ekonomskega in okoljskega ter predstavlja ključni element za dolgoročno preživetje človeštva. – doc. dr. Tina Tomažič
Vsebina znanstvene monografije predstavlja pomembno družbeno vrednost za strokovno in širšo javnost. Vsebina je aktualna in primerno zastavljena. Struktura znanstvene monografije je jasno oblikovana v 6 poglavij, ki se smiselno povezujejo in nadgrajujejo. Avtorica vodi bralca od uvoda v problematiko teme in opredelitve temeljnih konceptov v teoretičnem delu do empiričnega dela in zaključkov z diskusijo v zadnjem delu. /…/ Avtorica tako s pričujočo znanstveno monografijo izkazuje odličen vpogled v področje, kar vodi bralca do zaupanja v kredibilnost vsebine. Ker bo to delo tako predstavljalo pomemben vir raznolikim javnostim, podpiram objavo tega dela kot znanstvene monografije. – doc. dr. Ines Kožuh